söndag 4 mars 2018

En smakbit på søndag

Idag är det städning på programmet, efter ha varit sjuk först i någon slags influensa och sedan för mitt onda knä. Ja, då kan ni tänka er att dammtussarna jagar varandra.
Men nu ska de få.(Lånad bild)
Men under tiden man städar kan man lyssna på ljudbok, denna serie är trevlig och spännande.
Här kommer smakebiten;
Så stannade Harald upp. Han ville inte riktigt tro sina ögon, blinkade flera gånger och gick sedan än närmre. Han lade pannan i djupa veck. Trots att han renoverat säkert hundra murstockar hade han aldrig tidigare sett något liknande. Med ena handen greppade han raskt tag i flera små runda stenar.
”Vad i helvete?” mumlade han och blev sedan stående med öppen mun. Det tog några sekunder innan det gick upp för honom att han stod och stirrade rakt in i ett kraniums ögonhålor.😱

29 kommentarer :

  1. Tack för smakbiten. Låter otäckt.

    SvaraRadera
  2. Ligger lite efter i den här serien, läst de två första delarna sen kom jag av mig. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så blir det ibland man hinner inte med allt.

      Radera
  3. Jag har första delen i hyllan, får se när den blir läst :)

    SvaraRadera
  4. Tack för smakbiten - läskig. Här är det tvättstuga och städning som står på schemat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är alltid något som behövs göras

      Radera
  5. Storstädningen avklarades igår, så idag ska jag bara ta det lugnt och mysa i soffhörnan med böcker att läsa eller som nu bloggläsning.

    SvaraRadera
  6. det var ju en överraskning! känner inte alls till den här boken. tack för smakebiten!

    SvaraRadera
  7. Ja, tänk vad man kan hitta! Tack för smakbiten, det var en okänd bok för mig.

    SvaraRadera
  8. Spännande smakbit, tack för den! Jag gillar serier, där man kan följa huvudpersonen under en längre tid, så den här måste jag komma ihåg.

    SvaraRadera
  9. Tack för en spännande smakbit!

    SvaraRadera
  10. Tack för en spännande smakbit.

    SvaraRadera
  11. Uff da, det var et uhyggelig funn! Jeg håper du føler deg bedre. Hos oss er det slik at jeg er forkjølet og mannen min har vondt kne, så vi deler på det :-D
    Ha en riktig fin søndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har städat hela dagen skitjobbigt men skönt när det är gjort.

      Radera
  12. Oj, det skulle man ju bli förvånad av om man renoverar!

    SvaraRadera
  13. Tack för smakbit! Den vill jag läsa, finns ju som e-bok oxå. Vilka spännande dammtussar du har, med huggtänder o allt. ;)

    SvaraRadera
  14. Oj, så spennende - om enn kanskje litt uhyggelig med en hodeskalle... Takk for smakebiten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är inte precis vad man väntar sig.

      Radera
  15. Hoppsan, inget jag skulle vilja hitta i en vägg.

    SvaraRadera
  16. Känner inte till den boken. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera