tisdag 1 april 2014

Min policy ang. Recensionsexemplar

Jag rangordnar läsordningen för ibland kan det komma många böcker samtidigt och då blir det svårt att hinna med.

1. De böcker jag själv "tiggt" mig till läses först och allra först inbundna.

2. Jag tycker det är oerhört roligt när jag blir kontaktad av författare som vill man ska recensera deras böcker. Dessa försöker jag prioritera högt och lägga ner tid på recensionen.

3. Här kommer e-böcker, jag gillar e-böcker men får jag många samtidigt går inbundna före helt enkelt.

4. Jag gillar när det dimper ner böcker spontant i brevlådan, men de jag frågat efter själv kommer före.

5. Pdf böcker vill jag inte ha, de läses INTE.

Alla böcker jag fått kommer alltid bli lästa och mitt mål är recensionsdatumet, men ibland kommer annat emellan. Men det kommer alltid.

Tack för böckerna kära förlag och författare.
Mia

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar