torsdag 1 februari 2018

Helgfrågan v. 5

Idag har det varit snöslaskväder men imorgon "hotar" de (SMHI) med minusgrader. Stor halkrisk med andra ord, får nog ta broddarna. Men på bloggarna ser man att Vårens boknyheter börjar komma fram.
Jag har läst alla Viveca Stens böcker om Nora Linde och såklart jag längtar efter bok nummer 9 i serien.

När jag läser vill jag gärna ha lite musik i bakgrunden, gärna klassiskt (gärna tips), panflöjt eller något instrumentalt.
Frågor:
Vilken bok ligger på din första plats i vårens utgivning? (Alltså vilken vill du läsa allra mest)
Om ni inte har någon aning, kan ni kolla in hos Boktugg
KLICKA HÄR
Väldigt bra sammanställning😉😉
Bonusfråga: Hur ska det vara runt er när ni läser?
Vann du😀?

20 kommentarer :

  1. jag spelar sällan musik när jag läser böcker, trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gör det nu för det blir så tyst annars.

      Radera
  2. Jag har slukat alla Viveca Stens böcker men den här verkar nästa lite väl obehaglig för mig...

    SvaraRadera
  3. Jösses har det det blivit NIO böcker om Sandhamn! Jag har läst de första med nöje men sen glömt bort allihop ...

    SvaraRadera
  4. Viveca Stens nya, klart man längtar efter den!

    SvaraRadera
  5. Dags att läsa kapp i serien förstår jag för jag gillar också Sandhamsserien.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det får du göra men hon skriver inte supertjocka böcker så det går nog.

      Radera
  6. Viveca Sten har jag inte läst något av, kanske man borde. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  7. Viveca Sten har jag slutat läsa. Tyckte inte riktigt om dem.

    SvaraRadera
  8. Hade inte noterat ny bok från henne. Den sätter jag omedelbart upp på listan :-)

    SvaraRadera