tisdag 4 juli 2017

Instagramsommar med Mia

Jag tycker det blir lite halvdött när alla bokbloggare tar semester och tematrio och En smakebit på søndag slutar. 😞

Om du tillhör dem som tycker som jag, så häng på min Instagramsommar.

Väldigt enkelt... Varje...........

Måndag: Veckans läsplanering

Tisdag: En bok jag är sugen på att läsa 

Onsdag: Frivilligt (här får du hitta på vad du vill)

Torsdag: Boktips (en riktigt bra bok du läst)

Fredag: Helgens planer

Lördag: Jag läser just nu

Söndag: Veckans bästa överraskning

Allt sker via Instagram men vill man lägga det på bloggen också går det fin fint.

Hänger du med?

Start v. 28.31

9 kommentarer :

  1. Mitt temainlägg på måndagarna kommer förhoppningsvis att hålla i sig. :)

    SvaraRadera
  2. Eftersom jag är usel på Insta har jag lagt mitt boktips för torsdag på bloggen. TRE KANONBÖCKER, LOVAR!
    https://klimakteriehaxan.blogspot.se/2017/07/semesterbocker-du-inte-blir-besviken-pa.html

    SvaraRadera
  3. Vilken bra ide men jag skulle vilja blogga istället och se om jag kan väcka min blogg. Får jag kopiera listan och sätta in den på min blogg?

    SvaraRadera
  4. Vad tokigt det blev. Det är jag som är den anonymen till kommentaren ovanför��

    SvaraRadera