torsdag 27 juli 2017

Helgfrågan v.30

Nu trodde ni kanske inte det blev någon Helgfråga idag,  men visst ska det bli det. Jag har varit hos läkaren (reumatolog) och fortfarande kan det inte sätta fingret på vilken sorts Myosit jag har. Det blev ökad dos i Metojectpennan och mer kortison och så ville hon sjukskriva mig halvtid, men njaa jag är lite tveksam. Men jag måste komma igång med min träning annars förtvinar musklerna. 
Läsningen har väl gått sådär och bloggandet ännu sämre men det har sina rutiga och randig själ. Nej, jag har inte gått och blivit kär i någon man om ni nu skulle få för er något sådant.  Jag läser inte ens kärleksromaner, det gjorde jag mycket när jag var yngre.
                                                                                     Lånat bilden från Tradera
Ja, jösses jag kunde ligga uppe halva nätterna och läsa dessa kärleksromaner. 

Vilken typ av bok undviker du helst? (Nu skrev jag inte genre för ibland missuppfattas det, men jag hoppas ni förstår vad jag menar)

Bonusfråga: Motionerar/tränar du?


8 kommentarer :

  1. Kärleksromaner läste jag mycket mer förr än vad jag gör nu!

    SvaraRadera
  2. Läste också mycket kärleksromaner förut.

    SvaraRadera
  3. Hoppas det löser sig snart och de kan lista ut vilken sort det är.
    Jag slukade Harlequin en period. Nu håller jag mig till Simona Ahrnstedt :-)

    SvaraRadera
  4. Kärleksromaner är lite guilty pleasure för min del, men det är inte så att jag läser kopiösa mängder av det.

    SvaraRadera
  5. Hoppas de kommer till rätta ordentligt med vad det är du drabbats av. Ha en fin helg! Kram

    SvaraRadera
  6. Rena kärleksromaner undviker jag nog i möjligaste mån. Det där med genrer och undergenrer kan vara knepigt.

    SvaraRadera
  7. Stackars dig, hoppas verkligen att du kommer att må bättre snart

    SvaraRadera
  8. Kärlek är trevligt att läsa om lite då och då.

    SvaraRadera