torsdag 6 juli 2017

Helgfrågan v. 27

Då var det v. 27 och en dag kvar sedan 4 veckors semester, det ska bli så himla gott.
Det blir flytt av dottern första veckan och sedan blir det att fixa hemma och i trädgården.
Jag har sett många som gjort massa sommarbokhögar och självklart kommer frågan handla om sommarens läsning.
Vilken bok är du mest nyfiken på ur din sommarbokhög? Min ser ni ovan.
Jag kommer nog inte åka på någon semester i år av olika anledningar. Men många är det som ska iväg.
Bonusfråga: Vad ska du på semestern? Finns det någon plats du vill besöka?
Mitt svar: Gotland och se ovan.


21 kommentarer :

  1. Hoppas du får en härlig semester!

    SvaraRadera
  2. varit på Gotland för femton år sedan - och åkt förbi i "sonens" produktanker.

    SvaraRadera
  3. Nån deckare lär det väl bli i sommar. Känner inte till Moström?! Bonusfrågan skippar jag denna gång!

    SvaraRadera
    Svar
    1. PS önskar dig förstås en riktigt fin sommarledighet!

      Radera
    2. Tack, ja man får svara på vad man vill.

      Radera
  4. Min läsning i sommar kommer bestå av böcker som finns här hemma. Hoppas att några av dem är riktigt bra. Blir ingen semesterresa för mig heller i sommar, men kanske jag tar en tur till Karlstad och besöker Lars Lerins Sandgrund.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter spännande, har aldrig varit i Karlstad.

      Radera
  5. Moströms bok har jag med på min lista över böcker jag vill läsa. Låter som en kreativ semester med flytthjälp och trädgårdsfix. Jag tog mig i kragen och skulle gå runt med trimmer i går, då tog trimmerlinan av. Jag antar att det var ett tecken på att jag borde läsa litet istället ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker det är kul att gå med trimmer men den där linan är ett elände.

      Radera
  6. Länge sen jag var på Gotland, inte alls dumt. Hoppas du också får en hel del avkoppling under semestern!

    SvaraRadera
  7. Moström har jag aldrig läst men Gotland är fint! Hoppas att du får en skön semester. Min semester börjar också nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag vill verkligen dit men vi har alltid åkt till Öland istället.

      Radera
  8. Jag har formulerat ett svar här:
    http://skrivrobert.blogspot.se/2017/07/helgfragan-v-27.html

    SvaraRadera
  9. Här är mitt svar. Ska också till Gotland i sommar
    http://sarasbokhylla.mikz.com/2017/07/09/helgfragan-v-27/

    SvaraRadera
  10. När jag var liten var jag på Gotland, minns inte så mycket mer än att jag tyckte det var en fantastisk upplevelse :)

    SvaraRadera