onsdag 14 juni 2017

Midsommarutmaning 2017

Det är snart midsommar mina kära bokbloggare och vad passar bättre än en läsutmaning. 😊😀
När vi väl dansat klart kring midsommarstången och ätit upp all mat, passar det bra med en god bok.📙📘📗

Vi startar torsdagen 22 juni och avslutar söndagen 25 juni kl: 23.55 och bloggar om resultatet senast torsdagen 29/6 23.55. (Inlägg kommer upp)

Regler;
*för att vinna ska man läsa flest antal sidor och
extra plus om man skriver om hur det går på sin blogg vid minst två tillfällen
och trippelplus om man Instagrammar med taggen #eggetmidsom17

*skriva ett blogginlägg om vilka böcker du tänker läsa senast tisdagen 20/6 via Inlinkz, det lägger du i detta inlägget.  I detta inlägg kan du även lägga länkar via Inlinkz om hur det går.

*Vinnare får ett presentkort på 100 kronor på Adlibris och när ni fått det får ni gärna skriva om vad ni köpt eller tänker köpa.

34 kommentarer :

  1. Hej! Kul med en utmaning, jag är gärna med även fast jag inte har någon blogg :)

    Mvh Emma

    SvaraRadera
  2. Kul med utmaningen! Men jag skulle verkligen behöva en utmaning som gällde hur många sidor jag skriver under midsommar. Ligger sjukt illa till ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer du säkert fixa så småningom.👍

      Radera
  3. Vad kul Mia!
    Jag är med. Kommer antagligen vara hemma hela helgen så lite blir nog läst.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag behöver en spark så jag kommer igång.

      Radera
  4. Jag vill vara med :) Har skrivit ett inlägg med vilka böcker jag har tänkt läsa, både på bloggen och instagram. Men lär väll hinna byta ut någon bok! Så hoppas jag vi är många som är med och får mycket läst!

    SvaraRadera
  5. Vad kul, det vill jag vara med på! Återkommer när jag klurat på vad som ska läsas :)

    SvaraRadera
  6. Jag hänger på, nu när jag ändå ska ha semester och så (annars skulle jag ha jobbat midsommar.) Återkommer med vad jag tänker läsa :)

    SvaraRadera
  7. Roligt! Jag är med :) Skall klura på vilka böcker jag vill läsa och återkommer.

    SvaraRadera
  8. Jag är gärna med även om jag inte har några megaförhoppningar om gigantiska bokhögar. Tänker klura lite på vad jag vill läsa för böcker och återkommer med en liten söt bokhög.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man ska äta lite på midsommar också.

      Radera
  9. Hänger absolut på din läsutmaning. Kommer med inlägg om böckerna.

    SvaraRadera
  10. Kul, jag är med! Återkommer med planerad läsning.

    SvaraRadera
  11. Jag bestämde mig till slut - jag är med! Det får bära eller brista.

    SvaraRadera
  12. Det var så himla kul i påskutmaningen, så nu är jag med igen!

    SvaraRadera
  13. Med en timme kvar har jag äntligen bestämt vilka böcker, kul med utmaningar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är lugnt bara man bestämt sig innan torsdag.

      Radera
  14. Jag är med!! Har dock inte bestämt böcker ännu, men spikar härmed mitt deltagande i alla fall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har sett att du haft lite annat att pyssla med. Grattis 🍾🍾

      Radera
  15. Weee, dette virket utrolig morsomt :D Skulle gjerne blitt med, men den helgen reiser jeg for å feire et bryllup. Da blir det minimalt med lesing :(

    - Siri

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja då förstår jag, ha så skoj på bröllopet.

      Radera