torsdag 1 juni 2017

Helgfrågan v. 22

Läsningen sista tiden har väl gått sådär, tycker det är så mycket annat nu. Främst är det jobbet, sjukt mycket nu. Snart ska jag dessutom börja heltid igen, hur det ska gå vet jag inte. Så blir jag lätt sittande framför Ipaden och spelar spel.
Township heter det jag spelar nu, men jag har döpt djuren på Zoot efter författare.
Jag hoppas inte Camilla Läckberg tar illa upp att hon blev dotter till Leif G. W Persson och Anna Jansson. 

Vad kan störa din läsning? 
Bonusfråga: Brukar ni fira Sveriges nationaldag?


17 kommentarer :

  1. Jag hoppas att det trots allt går bra att gå upp i tid. Haha, lite kul med din namngivning av figurerna i Township. Efter att ha varit fast i Farmville länge undviker jag liknande spel nu ett tag :).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var också fast i Farmville ett tag.

      Radera
  2. Leif verkar vara en kul pappa :)

    SvaraRadera
  3. Ännu har jag inte skapat någon tradition kring nationaldagen, men jag njuter av den ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. I år tror jag att jag ska läsa på nationaldagen.

      Radera
  4. Township är jag sugen på att spela nu!! :P

    SvaraRadera
  5. Hoppas du får en fin pingsthelg med lite tid för läsning i alla fall <3

    SvaraRadera
  6. Kul med namnen! :D Har inte spelat såna spel sedan Myst och Backpacker var stort, och det var ju såklart väldigt länge sedan. Önskar dig en fin och avkopplande nationaldag, oavsett traditionsfirande eller ej. :)

    SvaraRadera
  7. Jag är också fast i Town Ship. ett roligt och pyssligt spel. Levlade skrämmande fort ett tag. Praktiskt i bland att pyssla med, men ofta förödande för läsningen eller att få något gjort! ;)

    SvaraRadera