söndag 28 februari 2010

Söndag 28/2


Bilden tagen från Jul på Liseberg 07
Igår var det dotterns 18 års fest, sammanlagt var det 9 tjejer här. Jag gjorde tacos, med alla tillbehör och såser. Givetvis hade jag gjort alldeles för mycket så jag fick frysa in en hel del.(Nästa fredag blir det tacopaj av resterna)
Sedan blev det Daimtårta, dottern hade fått för sig att hon skulle göra chokladtårta,,men det hann hon ju inte. Bara handla mat och allt tog två timmar på lördag förmiddag.(Var inte billigt heller)
Jag skulle egentligen iväg till en kompis men det gick ju inte eftersom min dotter är sann tidsoptimist.
Men hann diska upp en hel hög igår så jag inte har allt idag.Däremot städning uppe,,får DOTTERN sköta.
Hon fick jättefina presenter och jättemycket choklad,,att lägga till de 2 kg hon redan fått..
STACKARN...

Kom i säng vid halv två men hördes fnitter ett långt tag efter,,så lite trött är man idag.
Ha det gott
Mia
PS:Missade Melodifestivalen igår,var hon bra Anna?.Ds


Måns i Gislaved 07

1 kommentar :