måndag 1 februari 2010

Måndagen 1/2


Visst är det vackert med all snö, jättefint.Man kan gå ut i naturen och hitta massa fina vyer,(denna bild har jag hittat på nätet dock). Men det är fruktansvärt jobbigt att gå i snömassorna,dessutom är ju inte trottoarerna skottade så man får gå mitt i gatan. Och det med risk för att bli nermejad av en bilist. Men jag kämpar på vill ju ha mina steg,,idag över 9000 steg.
Kanske jag kan motionera bort de två chokladkakorna som råkade slinka ner i magen i helgen.

Imorgon måste jag dock ta bilen, ska hämta en ljudbok på biblioteket och så är det gitarrkurs.
Då blir det lite cykling framför tv,n..

Jag ska försöka gå till jobbet varje dag,om jag inte måste ta bilen,,gratis motion och steg. Man känner sig nästan orörlig när man fått på sig alla kläderna, men men,,jag kämpar på..
En kollega och jag har pratat om att gå på gymet,,men vi har inte kommit till skott riktigt.
Jag funderade också lite på att köpa gummibandsboken, för jag känner mig så stel.
Vad tror ni???
Ha en bra vecka och kämpa på
Mia


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar