torsdag 4 maj 2017

Nu är det väl jag Häxan kanske?

Jag tycker inte om att gnälla och inte heller tigga, ofta frågar jag en gång om ett rec.ex till exempel sedan får det räcka. De rec.ex jag får är jag väldigt tacksam för och brukar blogga om flera gånger.
Den 18 januari kunde man se Häxans omslag på Bokus för första gången och överlycklig över detta la jag upp bilden på Instagram. Jag gillar Läckbergs böcker och har läst alla i serien.
Efter en liten stund kom detta.

Ja, men självklart plockar jag bort den, och blev dessutom lovad en signerad bok. Jag skickade min adress. 
Så när Bonniers bokklubbar kom med ett supererbjudande på boken, tackade jag nej, jag skulle ju få den. Men ingen bok kom, jag påminde och då skulle den komma efter påsk.
Nu har det gått tre veckor sedan påsk och ännu ingen bok.
Jag har läst alla böcker och såg verkligen framemot denna, men tack och lov för Storytel, nu kunde jag lyssna på den i alla fall. Eftersom jag samlar på Läckbergs böcker får jag väl köpa den på rea sedan.
Den 10 maj kom det två paket så kolla in detta inlägg: Nu kom det

9 kommentarer :

  1. Fy vad trist :/ Det är inte okej! Jag blev erbjuden Kemisten, den kom aldrig, påminde 1-2 gånger den kom inte sen fick jag vet av en annan bloggare som var i samma sits att personen hade slutat men hon fick sin bok tillslut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ett löfte är ett löfte tycker jag.

      Radera
  2. Jag har också varit med om detta vid ett antal tillfällen och det är jättetråkigt. Jag är också sådan att jag inte vill påminna om böckerna, för jag får dem ju trots allt. Men ändå tråkigt!

    SvaraRadera
  3. Vad tråkigt när det blir så!

    SvaraRadera
  4. Men vilken dålig stil! Hur svårt kan det vara att skicka en bok? Att hålla ett löfte? Skrutt på dem!

    SvaraRadera
  5. Tråkigt när det blir så, men det har hänt mig också flera gånger. Vill de inte skicka är det ok, men då behöver de inte lova. Att behöva påminna/be igen har man inte lust med.

    SvaraRadera