torsdag 9 mars 2017

Hett i hyllan #7

Så här skriver Bokföring enligt Monika i sin blogg:
Jag bara gissar nu, men jag tror inte jag är ensam om att ha en del böcker i hyllan som stått där i evinnerliga tider. Är det inte dags att de där, halvt, bortglömda böckerna får ta lite plats och synas? Jo, det tycker jag. Verkligen. Därför kommer de, en efter en, att dyka upp här varje torsdag under rubriken Hett i hyllan. Lite lagom tvetydigt, eller hur? Vad har du för dolda skatter i hyllan?
Ja, här finns en hel del även om jag inte tagit böckerna i någon speciell ordning.
Denna hittade jag oläst i bokhyllan. Är det någon som läst?

9 kommentarer :

  1. Just den har jag inte läst, men en annan, Främlingen i huset. Den var bra och nu på bokrean köpte jag ännu en av hennes böcker :)

    SvaraRadera
  2. Har inte läst något av författaren ännu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej inte jag heller tänk vad man har i gömmarna.

      Radera
  3. Inte just denna men ett par andra av författaren och de var bra. Och jag vill läsa Nattvakten jag med någon gång,

    SvaraRadera
  4. Jag tror att jag har någon bok av den här författaren oläst men det var nog inte den här.

    SvaraRadera
  5. Nattvakten läste jag för några år sedan, tyckte den var bra. Lite annorlunda upplägg.

    SvaraRadera