söndag 26 februari 2017

Helgens strapatser

På fredagen åkte jag och sonen till Tidaholm för att kolla på en skola, efter det
åkte vi vidare till Falköping för att gratta dottern. Nu hade hon redan fått sitt paket från oss (samtidigt som jag fyllde år). Här öppnar hon paketet från fästmannen som innehåller både brädspel och filmer.
På kvällen hade vi bokat bord på Pinchos. Getosten med rödbetor var en klar favorit.
Crème brûlée till efterrätt, så himla gott.
Efter inmundigande av mat så spelade vi brädspel till det blev läggdags
Jag vaknade givetvis först så det blev läsning en stund innan alla andra vaknade.
Så blev det en stunds brädspel innan det var dags för hemfärd.
T.I.M.E Stories ett riktigt roligt och annorlunda brädspel där du inte vet vad som kommer hända.
På lördagskvällen kom vi hem, jag och sonen, till dukat bord, då hade yngsta dottern och hennes fästman gjort mat. Me like.
Idag har jag svarat kommentarerna på jerkan och Helgfrågan , det tar sin lilla tid. Men gissa vad, de lagar mat idag också, ska bli så gott. Riven potatisgratäng och biffar med speciell Fantkrydda. Mums.

4 kommentarer :

  1. Svar
    1. Ja vi älskar att spela, så det blir nog en helg till.

      Radera
  2. Ni verkar ha det så mysigt!! Längtar tills mina barn är äldre så man kan spela mer spel!

    SvaraRadera