tisdag 22 december 2015

Sista jobbdagen idag

Idag är det sista arbetsdagen sedan är man ledig till 7/1, vilken lyx.
På julafton kommer det vara jag och två av mina barn plus yngsta dotterns pojkvän, det blir säkert jättetrevlig.
Grötfrukost, julklappslek, Kalle Anka, Julbord och klappar, ungefär i den ordningen.
På juldagen fyller vi på med äldsta dottern plus sambo då blir det Julbord med lite Veggiemat och sedan klappar.
Annandag jul är jag bortbjuden då blir det danska julbord.
Gissa vad jag gör den 27 december,jo, vilar mig och läser.
Den 28/12 fyller svärsonen år då blir det att åka och gratulera.
Så blir det Nyårsafton och då träffas vi igen allihopa så himla roligt.
Efter Nyårsafton blir det förutom ett nytt år, tid för mycket läsning och även lite motion.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar