onsdag 11 mars 2015

Jag är nöjd

Idag har det varit Gett mässa i vår kommun, det heter Gett efter den stora SETT-mässan i Stockholm.
(Det inlägget från när jag var där, har jag visst glömt att publicera)
På Gettmässan har Lärspridare olika pass, där man kan lära sig hur man kan använda Ipaden/Lärplattan på olika sätt.
Jag hade två pass ett på förmiddagen och ett på eftermiddagen, jag visade appen Puppet Pals.
Det kom minst 30 på mitt första pass och säkert 20 på det andra. Det var så kul och jag var inte ett dugg nervös, trots att tekniken inte funkade 100% och Apple hade problem med Appstore.
Jag var sjukt nöjd och jag hoppas min chef tyckte jag gjorde bra ifrån mig för hon var på mitt pass.
När jag kom efter ha handlat, tjejträff på fredag hos mig. Bunkrat upp med vin och mat.
Fick ett brunt fint paket, de där hårda vi gillar.
Det var en bok från Piratförlaget, tack så mycket. Inte nog med det...
Min dotters pojkvän läser aldrig böcker och frågade om jag ville ha dessa. Vad tror ni jag svarade?

6 kommentarer :

  1. Trevligt med böcker. hos mig har det varit tunt den senaste veckan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men det har varit lite tunt med rec.ex tycker jag.

      Radera
  2. Sofistikerad boksmak för en som inte läser :) Klart du tackade ja! :) Hoppas Appelqvists bok vill dimpa ner även i min brevlåda.

    SvaraRadera