lördag 28 februari 2015

Jösses snart Mars månad- Spänningsutmaningen

                
Trötthet är just nu mitt andra namn, ett virus har fått fäste i min kropp och jag vill bara sova. Läsa är inte skoj, orkar varken städa eller tvätta. Idag skulle jag på bokträff men tyvärr var jag både hostig och snuvig så det gick inte. Jag har tänkt ikväll skriva recensioner jag inte orkat med, men efter två veckor har jag nästan glömt vad jag tyckte.
Nej, fy nu ska jag sluta gnälla.
Spänningsutmaningen har fått nytt sätt att lägga in sin bok på, ni känner igen det från En smakbit på søndag. Jag vill att det ska vara lätt att kolla även från Ipaden, är det några problem, hör av er.
Idag är det Melodifestival, hejar vi på Måns eller?..
Inte Hasse Andersson i alla fall, nej då kommer jag äta upp min stortå.
Efter lyssnat på låtarna tycker jag nog Caroline Wennergren med låten Black Swan är bäst, lite James Bond låt över det.
Ha en skön lördagkväll

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar