lördag 31 januari 2015

Förlåt, förlåt

                                                         
Jag hade tänkt en lugn kväll med ett glas vin elller två och då besöka alla bokbloggare.
Men det blev inte riktigt så, när jag precis skulle sätta igång och baka fick jag besök, så efter mat och lite snack med kompisen hade klockan tickat iväg.
Klockan var nio när jag satte igång med kakan och efter det orkade jag inte dra fram datorn.
Kollade på ett Grimm avsnitt och stupade i säng.
Idag ska jag fixa med mat på morgonen, göra vaniljpannacotta och så klockan två är det biblioteket.
Efter det hem till mig för att fika och invänta de andra.
Ha det bra så hälsar jag på er på söndag.

4 kommentarer :

  1. Det är väl härligt att hinna göra lite kul, datorn finns ju kvar så den hinner du säkert med sedan:)

    SvaraRadera
  2. Ibland blir det sådär, det tar ju lite tid att kolla bloggar och det händer att den tiden inte finns. Men vad gör det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Februari lär bli ännu stressigare,puh.

      Radera