lördag 1 november 2014

Halloweenmys

Lite småplock av mat och dukat för Halloween. Dottern undrar nog om hon kan äta något.
Pastasallad med pasta som var spöken och pumpor, Brieost med fruktblandning ovanpå som varit i ugnen. Mums
Så var det skräckfilmskväll förstås.
Dock var Horns en besvikelse, det var mer som en komedi. Tyvärr kommer det nog dröja innan jag läser boken, så typiskt när jag för en gångs skull gör undantaget att inte Läsa boken först..
Sedan tittade vi på en annan skräckfilm som inte heller var så bra.
Idag blir det lugn dag, ska laga kålpudding, vila lite och gå bort till mor och fars grav.
Ha en skön lördag!

8 kommentarer :

  1. Visste inte att Horns kommit som film, blir absolut filmen ikväll! (bara bra att den inte är läskig)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo den har kommit men hittade den på Amazon.

      Radera
  2. Usch var tvungen att scrolla snabbt, ormar är min största fobi här i livet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då ska du inte se den sjukt mycket ormar.

      Radera
  3. Skräckfilmer är inget för mig, jag gillar inte att bli skrämd! Jag har äntligen kommit mig för att svara på dina frågor, du kan läsa här: http://frejareddevil.wordpress.com/2014/11/01/kolla-sa-har-ser-det-ut-utomhus-idag-sisterhood-med-mia-och-svindlande-hojder/

    SvaraRadera
  4. Vilken massa god mat du har dukat upp, jag blir ju hungrig ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hade räckt till dig med massa rester

      Radera