torsdag 16 oktober 2014

Nu är det mycket

Jag har gått med i utmaningen 15 minuter om dagen med Paolo Roberto, men för att få lite poäng bör man göra något annat. Tävlingsmänniskan inom mig kommer till liv och jag vägrar komma sist, att jag kanske inte toppar gör inget, men inte sist i alla fall.
Så just nu är det mycket motion, ska försöka hålla ut i fyra veckor. Det blir en bra start för ett hälsosammare liv.
Dottern är nu hemma och vilar upp sig och hon har min dator, så inlägget är från Ipaden om det ser konstigt ut.
Igår kom den äntligen min Iphone och även bokpaket i brevlådan.
Tusen tack Modernista ♥ ♥, trevlig överraskning

4 kommentarer :

  1. Inlägget ser inte konstigt ut, det där med inlägg på iPaden har jag aldrig kommit underfund med, det är knepigt tycker jag. Jag får väl öva mig :)
    Visst var det en härlig överraskning från Modernista :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja oerhört men fattar inte hur jag ska hinna alla böcker

      Radera
  2. Fick också dessa överraskningar från Modernista. Har otroligt mycket att läsa just nu och känner lite smått panik :)

    SvaraRadera
  3. Fick också dessa från Modernista :) Älskar verkligen de böcker de släpper.

    SvaraRadera