lördag 31 maj 2014

Summering Maj

27. Annika Estassy - Croissants till frukost Betyg 5
28. Kim Andersson och Sara Sandbacka - Felbehandlad ung man i sina bästa år      Betyg 5
29. Dag Öhrlund - Besökaren Betyg 3
30. Maggie O`Farrell - Sommaren utan regn Betyg 2
31. Viveca Sten - I maktens skugga Betyg 3+
32. Jojo Moyes - Livet efter dig Betyg 5

Jag gillar:

Jojo Moyes - Livet efter dig

Jag vill gärna läsa mer av denna författare:

Jojo Moyes

Jag tyckte mindre om:

Maggie O`Farrell - Sommaren utan regn

Läsa klart:

Fredrik T. Olsson - Slutet på kedjan 
Ann Rosman - Havskatten
Alan Bradley - Den bittra pajens sötma
Etgar Keret - Plötslig knackar någon på din dörr
Elly Griffiths - En orolig grav 
Stephen King - 22/11 1963 - Den har jag fått lägga på is lite
Maggie Stiefvater - Kretsen 1 

4 kommentarer :

  1. Många bra på gång här ser jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja många böcker på G och ändå tittar man på nya.

      Radera
  2. Så flott oppsummering - og mange gode boktips til meg ;)

    SvaraRadera