onsdag 28 maj 2014

Sommarläsning


Jag sett på bloggar att man lägger upp sommarböcker man ska läsa, redan tänker jag då, MEN faktum kvarstår det är 42 dagar till semestern.
INTE MYCKET.
Min sommarbokhög blandas med dåliga samveteshögen, rec.ex (pilarna) som jag  börjat läsa men blivit liggande. Alla böcker här har jag läst lite i utom Artemis Fowl ,den är ny, men sen av någon konstig anledning blivit liggande. En del skäms jag otroligt för, dessutom har jag några e-böcker liggande.:( Men NU ska högarna betas av.
Blandat med lustläsning och kanske några rec.ex.
Denna högen gillar jag extra mycket. Lustläsning :)

3 kommentarer :

  1. Jag har så många bra böcker liggande för att läsa, men då måste jag komma över den här läsblockeringen jag drabbats av nu...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läsblockering låter inte skoj. Just nu är min stora flicka hemma och vi älskar båda att spela kort, så min bokhög växer.
      Mia

      Radera
  2. Jag staplar upp attläsa-högar året om, inte bara till sommaren ;-)

    SvaraRadera