onsdag 30 april 2014

Summering April

1.Marika King - Projekt längtan - Inbunden -  Bookedbok 
2.Håkan Hemlin och Anders Tengner - Förlist - Inbunden - Rec.ex
3.A S A Harrison - Hustrun - Inbunden - Rec.ex
4.Denise Rudberg - Mingel och festmat - Inbunden - Rec.ex  
5.Gunilla Lindh - Alltid för er - En sann historia - Rec.ex
6.Kim Andersson - Felbehandlad ung man i sina bästa år - Häftad - Rec.ex
7.Sofie Sarenbrant - Visning pågår - E-bok - Rec.ex
8.Kristina Appelqvist - Minns mig som en ängel - E-bok Rec.ex
9.Jo Nesbø - Fladdermusmannen - Ljudbok

Läsa klart:

Etgar Keret - Plötslig knackar någon på din dörr - Inbunden - Rec.ex
Elly Griffiths - En orolig grav - Inbunden
Stephen King - 22/11 1963 - E-bok. Den har jag fått lägga på is lite
Maggie Stiefvater - Kretsen 1 - E-bok
Maggie O'Farrel - Sommaren utan regn - Pdf eller något

Jag gillar:

Sofie Sarenbrant - Visning pågår 

Jag vill gärna läsa mer av denna författare:

Sofie Sarenbrant

Jag tyckte mindre om:

Jo Nesbø - Fladdermusmannen men de säger böckerna blir bättre

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar