torsdag 2 januari 2014

Spänningsutmaning 2014 - Läsning under januari

Då har jag fått in vad hälften ska läsa, ja det är inget krav att man måste rapportera in vad man kommer läsa.
MEN (såg ni stort men där) det är jättetrevligt för man kan "vandra" runt lite på bloggarna och kolla in vad andra läser.
Om ni går in på fliken Spänningutmaning 2014 så kan ni kolla in vad andra läser, länklista till alla som är med ligger på Startsidan till höger.
I slutet av månaden kommer jag skriva ett blogginlägg där jag vill ha in länkar på den bok ni läst, lätt som en plätt.
Hur länkar man då?
kopiera raden               eller
Vilken bok ser ni mest framemot 2014?
Jag måste nog säga Doktor Sömn, fortsättningen på The Shining, oj vilken rysare den var.

Nu önskar jag alla en God fortsättning och hoppas på ett spännande bokår.

3 kommentarer :

  1. Jag tänkte lyssna på Status 12 av Martin Melin nu i januari ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har inte riktigt bestämt mig än, men jag gör det under helgen!

    SvaraRadera
  3. Status 12 låter bra Thesa.
    Freja det går bra att fundera lite.
    Mia

    SvaraRadera