måndag 6 januari 2014

Åhh så himla kul

Nu är vi hela 20 stycken bloggare som ska vara med i Spänningsutmaningen, jättekul.
En del av er har valt vad ni ska läsa under januari;

1 .Cum libris non solus - Johan Theorin mf.l - De odöda
2. Cattis bokblogg - Solveig Vidarsdotter - Isvittring
3. Bland böcker - Alexander Söderberg - Den andalusiske vännen
4. Zellys bokblogg - Gillian Flynn - Mörka platser
5. Nilmas bokhylla - Elly Griffiths - En orolig grav
6. Mest Lenas godsaker - Liza Marklund - Den lyckliga gatan
7. NAKIT - Liza Marklund - Studio sex
8. Annas bokprat - Elizabeth George - A Just One Evil Act
9. LexieLäser - Susan Hill - Kvinnan i svart  och
10.romeo and juliet -
11.Bims blogg - Lars Pettersson - Kautokeino - En blodig kniv" 
12.Frejas funderingar -
13.Pappershyllan - Anders De La Motte - Geim
14.cissigrip.blogg.se - Johan Theorin - Rörgast
15.How hollow heart and full -
16.Den läsande Kaninen -
17.Thesas bokhylla - Martin Melin - Status 12
18.Bokraden - Harlan Coben - Lögnaren
19.violensboksida - Michael Mortimer Jungfrustenen
20.Ylva kort och gott -

Toppenkul, tycker jag. Nu hoppas vi på en spännande januari.
Glöm ej tagga med #sput14

6 kommentarer :

  1. Jag har valt! Jag kommer att läsa Psykopaten av Dean Koontz.

    SvaraRadera
  2. Kan man peta in "onda flickor" av Alex Marwood för januari? Jag skickar länk så snart jag är klar med läsning och recension. :)

    SvaraRadera
  3. Jag kommer att läsa Ghost man av Roger Hobbs, återkommer med en recension när den är utläst och recenserad :)

    SvaraRadera
  4. Nu har jag bestämt mig. Det blir Grebe/Träff
    Mannen utan hjärta
    http://www.ylvakortochgott.blogspot.se/2014/01/spanningsutmaning-2014.html

    SvaraRadera
  5. Jag var väl sist i hela bokbloggosfären med att läsa "Onda flickor" men om det finns ngn annan därute som fortfarande funderar så kan jag nu i alla fall rekommendera den... sorglig och otäck och läskig!

    http://sannasbokhylla.blogspot.be/2014/01/onda-flickor.html

    SvaraRadera