onsdag 27 november 2013

Tjockisar

Jo jag ser nästan ut som en flodhäst och efter all julmat sedan blir det nog inte bättre, men det var absolut inte det jag menade med tjockisar.
Jag läser just nu Stephen King 22/11 1963 som är på 794 sidor, det är väldigt många sidor. Men den är väldigt, väldigt bra men jag är också väldigt,väldigt  trött. Så idag kom min kollega med bokcirkelboken.
Även detta en tjockis, jösses jag vet vad jag ska göra i jul, dessutom hade jag tänkt att läsa Boktjuven som jag fick för två jular sedan.
Fast imorgon blir det glöggfest och till helgen adventspyntade, samtidigt som jag lyssnar klart på Lucifer. Det ska bli väldigt (ingen upprepning här, eller?) kul.

1 kommentar :

  1. Jag har också en massa tjocka böcker på tur. Bland annat Nyckeln med 800+ sidor.. Får se vad jag hinner med i jul. ;)

    SvaraRadera