söndag 6 oktober 2013

Allt kommer samtidigt

Det är mycket böcker nu och bra sådana, ja eller det hoppas man i alla fall.
Liza Marklunds bok ska jag hinna läsa och recensera till onsdag, njaa tror inte riktigt jag hinner. Mord på julnatten och Rörgast har jag till den 13 oktober och Munro var den 23 oktober, Ove ska jag lämna vidare innan månadens slut.
Denna dök upp i min mail för 4 dagar sedan och den skulle recenseras 2 dagar efter jag fått den, hmm.
Denna fick jag chansen att läsa och är otroligt sugen på, ska bara beta av lite annat först.
Nu är det dags att krypa till sängs, en liten kisse har redan tagit plats ser jag.
Ha det bra.

4 kommentarer :

  1. alltid toppen ... jag Älskar din superfint blogg :)

    SvaraRadera
  2. Oj vad mycket bra du har framför dig då! ;) Var recensionsdatumet på Rörgast den 13:e oktober? Jag har inte luskat reda på när det är nämligen :)

    SvaraRadera
  3. Vilken söt katt du har! Att ligga och läsa med en katt i knät är en helt obeskrivlig känsla :)

    SvaraRadera
  4. Du har blivit taggad hos mig :)
    http://blandbocker.blogg.se/2013/october/book-shuffle-tag.html

    SvaraRadera