torsdag 8 augusti 2013

Bokpaket med besvikelse

Idag kom mitt bokpaket, äntligen.
Böckerna om 5:2 dieten jag beställt och en pocket för 25 kronor. Jag har bläddrat lite i böckerna och redan nu kan jag säga. KÖP INTE KOKBOKEN. Konstig mat och konstiga kombinationer.
Vem har butternutpumpa hemma, det skulle inte ens gå att få tag i där jag bor. Och om jag nu väljer köra fasta två dagar i veckan, vill jag väl inte sätta i mig en muffins.
Då skulle jag verkligen bli hungrig och chansen för att misslyckas större. Men hon såg väl en chans att tjäna en hacka på oss desperata mullisar.
Med posten idag kom även denna tidning och bara på de få sidorna var det bättre recept.
Men jag återkommer med utförligare ris och ros när jag läst boken.
Med posten kom också denna reklam. Åhh jag blir så sugen.. Jag saknar verkligen böcker att läsa,
har INGA alls..
Ha det bra
Mia från paddan

1 kommentar :

  1. Angående pumpor, som jag själv är mer eller mindre beroende utav :)

    Är väl inte säsong just nu, men t.o.m. lilla konsumbutiken i byn jag bor i har butternutpumpor under höst/vinter. Citygross året runt inne i stan. Så håll utkik i halloween tider eller så, annars kanske du kan be dem köpa in?

    Vet inte vad det är för sorts recept, men ett alternativ kanske kan vara sötpotatis?

    SvaraRadera