tisdag 2 juli 2013

Läsplan Juli

Steven Daly - Johnny Depp:retrospektivt -Inbunden
Pia F Davidson - Så tuktas en svinpäls - Inbunden
Todd Burpo och Lynn Vincent - Himlen finns på riktigt - Häftad
Monika Peetz - Tisdagskvinnor - Häftad
Mark Haddon - Den besynnerliga händelsen med hunden om natten - Pocket


Vibeke Olsson - Amerikauret - Ljudbok
George P Pelecanos - Ett djävulskt pris - Ljudbok
Belinda Bauer - Skuggsida - Ljudbok
Sofie Sarenbrant - Andra andningen - Ljudbok
Carin Gerhardsen - Hennes iskalla ögon - Ljudbok
Alice Munro - För mycket lycka - Ljudbok - Noveller
Guy de Maupassant - Smycket - Ljudbok - Novell

Läsa klart:
Mari Jungstedt - Du går inte ensam - Inbunden
S.J Bolton - Nu ser du mig - Ljudbok
Alex Marwood - Onda flickor - Ljudbok

3 kommentarer :

  1. Ser ut som att du inte kommer behöva sitta sysslolös på de lediga stunderna iaf :)

    SvaraRadera
  2. Tänk jag har också några av dina böcker på min lista, fast så har jag en hel del rec. ex. jag ligger efter med jag tror det kommer att bli en del glada överraskningar i den högen. Jag får återkomma med vilka de blir.

    Kramis från en POckethexa som inte har varit sig själv de senaste två mån. då jag har varit sämre än vanligt o ätit ännu mer smärtstillande o det här har inneburit att jag inte har orkat att vara så aktiv i mitt bloggande el. att besöka mina vänner. Hoppas att jag snart ska vara tillbaks till mitt vanliga smärttillstånd...
    Ha en skön sommar bland böckerna!

    ....vore kul att få höra vad du tycker om din vinstbok, Birros, du vann hos mig o rec. vore en dröm <3 !

    SvaraRadera
  3. Ditt inlägg påminner mig om att jag också borde läsa något av Munro. :)

    SvaraRadera