lördag 1 juni 2013

Läsplan Juni

Annika Estassy - Solviken - Inbunden
 
Cheryl Strayed - Vild - Inbunden
 
Mari Jungstedt - Du går inte ensam - Inbunden
 
Monika Peetz - Tisdagskvinnor - Häftad
 
Caroline Eriksson - Djävulen hjälpte mig - E-bok
 
Marcus Birro - Släng alla kartor - Pocket
 
Kristina Ohlson - Davidsstjärnor - Ljudbok - SPÄNNINGSUTMANING
 
Alex Marwood - Onda flickor - Ljudbok

Elisabeth Åsbrink - Och i Wienerwald står träden kvar - Ljudbok 

S.J Bolton - Nu ser du mig - Ljudbok


Läsa klart följande:

Eva Rydinger - Fotografen - Inbunden

Viveca Sten - I farans riktning - E-bok

Ninas resa av Lena Einhorn - Ljudbok

Laura flickan från havet av Carola Gynning - Ljudbok

2 kommentarer :

  1. Inser hur långsamt jag läser när jag ser din hög. Trodde först den gällde för hela sommaren ;).

    SvaraRadera
  2. Stirra dig inte blind på högen, det är böckerna jag skrivit som jag kommer läsa. Jag är definitivt ingen snabbläsare.
    Mia

    SvaraRadera