torsdag 28 mars 2013

2 paket wow rena julafton

Oj vad spännande, första paket innehöll min vinst från Feelgoodbibliotekarien.
Men oj vilket paket, bara bra böcker, Mannen som glömde sin fru har jag hört ska vara rolig. Excessboken tar jag nog med mig på semestern, perfekt format.
Tackar så jättemycket, jag blev superduperglad. ♥ ♥.
Andra paketet, stod det ingen avsändare på, men efter lite forskande har jag kommit fram till vem det är. Hon har dessutom en alldeles underbar blogg där hon skriver om sina upplevelser, sina resor och mat (hon har även en matblogg ihop med en cybervän). En del har talets gåva, en del ordets, hon har absolut ordets. Fotografierna i bloggen är ljuvliga. Har ni listat ut vem det är, nej det är inte en bokbloggare. Följer ni inte hennes blogg gör det.
Stort tack!

4 kommentarer :

  1. Mannen som glömde sin fru ser jag fram emot att få veta vad du tycker om! :)

    Och du som verkar ha tur med tävlingar borde kanske kolla in mitt tävlingsinlägg på bloggen, bara ett litet tips sådär :)

    Glad påsk!

    SvaraRadera
  2. Haha nej Carro jag har otur i både kärlek och spel, en engångsgrej
    Mia

    SvaraRadera
  3. Puss på dig, Mia! Nu får du ta ledigt och låta barnen sköta mat, städning och disk då att du har tid att läsa!

    SvaraRadera
  4. Tack Anni, ska försöka sätta dem i arbete..
    Mia

    SvaraRadera