torsdag 28 februari 2013

Summering Februari

Zana Muhsen - Såld - Inbunden

Roger Moore - Mitt namn är Moore - Pocket

Åsa Hellberg - Sonjas sista vilja - Ljudbok

Robert Lois Stevenson - Dr Jekyll och Mr Hyde - Ljudbok

Lene Kaaberböl och Agnete Friis - Pojken i resväska - Ljudbok

Varg Gyllander - Bara betydelsefulla dör - Ljudbok

Nils Uddenberg - Gubbe med katt - Ljudbok

Jag gillar:

Åsa Hellberg - Sonjas sista vilja
Jag blev glad när jag läste den och det gillar jag, så handlar det om personer som är 50+, det gillar jag också.

Jag vill gärna läsa mer av denna författare:

Lene Kaaberböl och Agnete Friis - Pojken i resväska
Jag tyckte deckaren var fräsch och hade en bra story

Jag tyckte mindre om:
Alla mina februariböcker höll ganska god kvalitet  så det var ingen jag tyckte mindre om.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar