torsdag 12 juli 2012

Semester och dagarna går

Jag försöker varje dag gå en rejäl runda, vill inte gärna att bilringar ska bli större under semestern hellre mindre. Det är skönt och friskt och då är det ju positivt att det INTE är värmebölja.
Inte blir det så förtvivlat mycket gjort heller, än hit och än dit. Fixa med massa grejer jag inte hunnit. Igår fyllde syrran år så jag var där en sväng, hon bjöd på nyttigheter. Bra det..
 Idag blev det en rejäl promenad med stavarna, vet inte hur många gummipluttar jag slitit ut, men funderar starkt på att skicka efter nya stavar och pluttar. Tips?
Efter det laga jag mat, läste en stund och sedan åkte jag och sonen till Gislaved, han ska skriva in sig i arbetsförmedlingen. Då han inte hade någon legitimation fick vi skriva ut personbevis och återvända imorgon.
Ja nu sitter jag här med ett glas vin och lite nötter, det är ju semester. Men, men nästa vecka får det hända lite mer. Någon kom med tips om att åka till slott, men ingen vill följa med,,får se..

1 kommentar :

  1. Heja dig!
    Jag packade mina stavar till Frankrike, men tro inte att de användes en enda gång! Inga gummipluttar har jag på dem heller, de klickar så avslöjande när jag (då och då) använder dem!

    Hoppas att ni finner ett gemensamt utflyktsmål, det är ju alltid roligare att dela en upplevelse.

    SvaraRadera