onsdag 20 juni 2012

Äntligen frisk eller?

När studenten väl var avklarad och alla släktingar åkt hem, så var det tillbaka till jobbet igen. Sommaravslutning med klassen och skolavslutning i kyrkan, där de klasser jag haft i bild sjöng för alla..Man blir ju rörd,snyft.
På helgen var det födelsdagsfest hos min kompis med god mat och dryck, hon är galet bra på att laga mat. Dock kände jag mig lite trött och ganska tidigt bar det hemåt.
Slocknade som en sten på kudden.
Klockan fyra på natten började eländet som jag inte tänker beskriva närmare. På söndag klockan fyra på eftermiddagen var första gången jag fick i mig lite vatten..VÄRSTA MARDRÖMMEN.!
Min dotter kom ner och satte på en film till mig, Top Gun med Tom Cruise, har sett den massa av gånger,,men visst är den bra. Måndagen blev också sängläge, fortfarande var min mage helt i olag, men nu kunde jag dricka vatten och det gjorde jag i massor.
Läste och lyssnade på böcker, är ni intresserad av tips får ni besöka min bokblogg. Se länk härintill.Tisdag morgon vaknade jag sent och kokade lite gröt, åt halva portionen.
Fick även i mig lite mat denna dag kyckling och ris. fast någon vidare aptit har jag inte.
Onsdagens frukost bestod av välling,snällt mot magen. Idag åkte jag till Ica och för att handla mat till mitt tomma kylskåp, men jag blev helt kallsvettig och trodde jag skulle svimma, Gissa om det fortfarande fattas saker. Nu hoppas jag bara det blir någorlunda till Midsommar,,så jag kan njuta av potatisen och sillen, fast nubben avstår jag ifrån.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar