tisdag 15 maj 2012

Jagat studentklänning med ryggvärk

Efter läkarbesöket i Värnamo var det dags att jag studentklänning igen, men lätt var det inte..Det var storblommig klänningar och shorts och annat.I en del affärer fick man ingen hjälp alls trots att det knappt var något folk,,Service???.
Vi gick till Vero Moda och hittade en snygg slimmad klänning,,men tyvärr var stl 34 för stor..
Till slut hittade vi en liten volangklänning och så köpte vi en fräsig kofta till med knappar back..
 I helgen måste jag fortsätta med studentplakaten,,nu måste jag sätta fart.
Inget latmaskande längre..
Tyvärr har jag fått superont i ryggen,,i vänstersida och strålar ner i benet..Ibland kan jag knappt röra mig..
Jag tror det är ischias,,men vet inte riktigt vad man gör åt det..Ska jag fortfarande stavgå eller ska jag vila från det..Har inte sovit på två nätter nu,,så något måste jag hitta på..Tips??

1 kommentar :

  1. Tycker också att det låter som ischias, en nerv som ligger i kläm. Massage, stretching och hum hum hum viktnedgång kanske hjälper ...
    Tror inte att något försämras av stavgång om du klarar av att gå!

    SvaraRadera