lördag 7 januari 2012

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

<span class=
Först tänkte jag på min mor och far, men de var ju gamla och skröpliga, så de har de nog bättre i himlen..

Jag tänkte på barnens far,,men honom hade jag nog blivit för arg på..

Nej mitt val om man kan återuppväcka någon, får bli Carina, min kompis sedan sjunde klass.
Hon dog vid 47 års ålder i bröstcancer,,det är så orättvist.
Vi hade umgåtts nästan varje dag i skola och på fritiden, men sedan började killar göra intåg i våra liv. Hon flyttade till Jönköping och jag förlovade mig men en kille från trakten.
Vi träffades igen ca tre år innan hon gick bort, då var hon märkt av cancern och hade inget hår.
Men jag kände igen henne på sina pepparkaksbruna ögon, och vi började umgås igen.Tyvärr en alltför kort tid och vi hann inte berätta och minnas klart..

1 kommentar :

  1. C är verkligen en skitsjukdom! Tur trots allt att du hann få kontakt med henne innan allt var över.

    kram ♥

    SvaraRadera