lördag 28 januari 2012

Blev ingen tandutdragning


Redan på onsdagskvällen började jag känna mig hängig och hostig, givetvis trodde alla det var nerver.
Men när jag vaknade upp på torsdag morgon förstod jag att detta kommer jag ej klara, hade en vansinnigt envis hosta och nästäppa..
Jag ringde och pratade med dem på käkkirurgen, nej men det hör vi att du är förkyld, vi skjuter fram tiden.
Nu somnade jag för trött var jag som bara den..
Så även fredagen fick jag vara hemma, och nu är det lördag och det enda jag vill är att SOVA. Jo givetvis bet jag sönder en fyllning så jag slipper inte tandläkaren ändå,,surt eftersom de drog 1 dag extra för mig denna månaden.Förlorade mycket pengar denna månad..Grr
Men på måndag måste jag vara frisk,,så jag slipper förlora massa pengar..

2 kommentarer :

  1. Usch, vad du råkar ut. Det där med krånglande tänder är ju inget vidare alls.
    Men lika bra att få det gjort så snart som möjligt om man ändå måste.

    SvaraRadera
  2. Nummer ett är att du blir frisk, sedan får du ta dina duster med tandläkaren! Tycker synd om dig, de där pengarna kan man ju ha roligare för!
    Krya på dig!

    SvaraRadera