onsdag 28 september 2011

Bokmässa....UNDERBART


Dagarna innan bokmässan kom Läckbergs nya deckare,,lite dumt.Jag kunde köpt den där och fått den signerad. I och för sig tycker jag en special edition ska vara signerad, men så var inte fallet.

Här träffar jag min dotters stora favorit,,en smurf..

Här ser ni Mari Jungstedt,jag har alla hennes böcker.

Här ser ni Läckberg,när hon signerade böcker var kön otroligt lång, men när hennes make Martin Melin skulle signera kom det bara ett 20-tal. Jag tyckte så synd om honom, så jag var nära på att köpa hans bok.
På tal om kö, den på bokmässan som drog den mesta publiken var dock Maria Montezami,,det var smockat med folk där.Nej då drog jag vidare istället, till Bokus fina buss, där Bingo Rimer stod och pratade med några.Ja kändislistan kan göras lång

Här står Pernilla och gör reklam för sin bok, jag ställde mig i kö för att få den signerad.
Mia heter jag, sa jag,,då skriver hon Meja,,för hon fixade inte min småländska..DESSUTOM trodde hon jag var från Skåne..Va fräckt va?..

Min kompis garvade så jag trodde hon skulle kissa på sig..Så nu kommer jag säkert få heta Meja istället. Jag pratade med Johan Theorin och sa då att Pernilla inte klarade min smålänska,,han skakade på huvet..Sympatisk man det...

Här har vi Denise Rudberg,,men hallo,,har hon lånat glasögonen..

Vivecca Sten verkar vara en sansad människa med många järn i elden
Nedan ser ni mina inköp..Jag tror jag får ta semester för att läsa allt..Men jag ska börja med Läckbergs bok..

Ha det gott alla knasiga boklovers..

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar