torsdag 18 november 2010

Torsdag 18/11


Imon är det läkarbesök,,hmm undra vad de säger. Såret är närmast läkt, men gör fortfarande ont att trampa ner. Jag blir ganska trött i foten när jag gått ett tag.
Dessutom är jag jättesvullen, långt upp på vaden,inga skor passar på den foten..
Jag vill ju gärna börja jobba men vad ska jag ha på mig,,foten alltså.

Nej nu har jag gnällt färdigt,,,puh..

Fick detta söta i mail av gulliga Eva.Det är från Australien och de här koalor var så törstig (40 grader varmt) så de gick till cyklisterna och nästan bad om vatten.Den andra gick och badade..Gulliga va?



1 kommentar :

  1. Håller tummarna för din fot. Den måste bli bra nu.

    Söta koalor.
    Hade de varit här hade de nog frusit ihjäl tror jag. 7 minus grader ute här.

    Nu ska jag baka lite. Matbröd och lussekatter.

    Ha en skön fredag och go helg och jag håller tummarna att det gick bra med foten.
    Kram Synnöve.

    SvaraRadera