söndag 22 augusti 2010

Söndag 22/8


Jag håller på att titta runt hos Er, lite stressigt nu.
Mamma har flyttats från sjukhuset till ett vårdboende, och man håller på att installera henne där. Pappa är inte heller bra och behöver hjälp.Jag försöker så gott jag kan, men inte räcker man till allt.

Jag jobbar ju heltid och egen familj,med allt vad de innebär i tvätt, städning och matlagning. Försöker sköta trädgård och bil,,,och gärna lite motion.
Så vill man ju ha det lite mysigt hemma.
Jag gjorde en liten mini-kräftfest,,,men de va lite misslyckat...
Flickorna gnällde hela tiden på att det var äckligt,,och ja skalade räkor och kräftor är OKEY..Men sitta och knäcka "nacken" på dem,,NEJ de fick de att vända sig lite i magen...Fast de där sista får bli en hemlis,,för de sa jag inte till flickorna

Jag har varit hos ortopeden och det är en nerv som är i kläm, därför jag får så ont i tån,,de förslår operation............VÅGAR JAG??????????????
Imorgon ska jag till tandläkaren i Jönköping,,snack om den olycksaliga tanden jag rotfyllde...ELLER OPERERA s.k rotspetsoperation...
JAG VILL INGET.............................Rädd,,rädd
Så tycker jag det kan sluta regna nu tack,,har arbete i trädgården och på bilen..
Ha det bra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar