torsdag 15 juli 2010

Torsdag 15/7


Visst är det en fin bild? Vad det är? Jo det är Herpes virus,,inte för att jag vet om jag fått det, men jag har drabbats av munsår.Jag är inne på tredje tuben anti och det går ej över.
Blir bara mer och mer och så blöder det med.
Har massa sådan pluttar på underläppen..
Dessutom brända jag mig nog när jag sola sist(hallo hur dum får man var) så det svider och kliar..
Nu har jag gnällt färdigt,,min semester annars är underbar.
Efter alla läskiga bilder,,något vackert
Mina två söta töser


1 kommentar :

  1. Nu har jag kikat ikapp i din blogg - oj vad mycket saft du gjort och oj vad mycket mat ni åt på midsommar (så GOTT allt såg ut!) och oj så eländig din läpp ser ut! Har du gått till doktorn? Det måste väl finnas något att göra när salvan inte hjälper?

    Nu ska jag kolla länken till skagentårtan...

    SvaraRadera