onsdag 14 juli 2010

Onsdag 14/7


Måndag och 1.a semesterdagen,,SOL,,yes,yes..

Jag och min granne cyklade till elljusspåret och gick den stora och den lilla rundan(vi började med detta av en händelse igår. Vi kom nämligen att prata om att vi skulle motionera på semester..)
Efter det blev det en dag vid poolen, och läsning..

Grannens hund Nelly kom på besök,,bedårande va??

På tisdagen åkte jag och min jobbkollega och hälsade på en annan kollega.Där träffade vi en ursöt liten valp.Säg nej till den om ni kan..
Hon bor så otroligt fint vid sjön, dock var inte vädrets makter på vår sida utan
det myllrade i himlen.

Fast hunden var lite badsugen i alla fall

När hon visslade så kom änderna, med sina söta ungar.
Idag har jag och min granne först cyklat och gått rundan, sedan åkte vi till Forsheda och badade.
Himla gott var det.

Det är ju rent otroligt vilket fint väder vi har.Jag njuter i fulla drag,,dock är det inte så himla rent inne och ingen liten hustomte finns här.(Vem orkar städa nu)

Ikväll gjorde jag jordgubbssaft,,det kan ju vara gott i värmen

1 kommentar :