måndag 19 april 2010

Måndag 19/4


Hjälp va trött jag är idag, har nämligen vaknat flera nätter i rad och kan inte sova.Varför??
Jo det gör så förbenat ont i ryggen eller snarare höger sida, ja baksida alltså. Så strålar det ner till knäet. Helt omöjligt att sova. Hittade några panodil stolpiller som jag tog så jag fick några timmars sömn.
I natt tänker jag vara förberedd och ta tablett innan jag går till sängs

Katten ni ser på bilderna är min underbara kisse Shanti, hon viker knappt från min sida. Lägger jag mig och vilar, då gör hon det med.Hon trampar bara lite innan.

Idag köpte jag ögondroppar mot pollen allergi, så får vi se om det hjälper mot mina stoppljus till ögon.Hoppas..
Jag var och handla på Lidl idag, köpte påsar med frukt, äpple, päron och bananer.Det går åt en hel del nu sedan jag började på viktväktarna och givetvis grönsaker.
Jag kan ibland ta en frukt innan maten om jag är hungrig,för då äter man inte lika mycket.
Till kvällsmat åt jag rest på den himla goda pastasalladen..Jag älskar pastasallader,,har ni något recept,,så lägg in det..
Ha det bra
Mia

1 kommentar :

  1. Gillar oxå pastasallader!
    Och gosiga katter!
    Kram på er & hoppas allergin ger vika för ögondropparna & att värken ger upp, så du får sova som en männish!

    SvaraRadera