onsdag 17 februari 2010

Onsdag 17/2 Min födelsedag


Jag vaknade av mobilen som surrade, visste knappt var jag var,ja, ja det var ju jobbdag.
Åt frukost,en dinkelsmörgås med mjukost.(Vad har allt pålägget tagit vägen??)
Så tog jag på mig och började trava iväg till jobbet, är fruktansvärt oplogat på vissa delar.TUNGT..
Väl på jobbet var förberedelserna för vår aktivitetsdag i full gång.
Vi skulle ha karoke med barnen,att man kan bli så slut och svett av att studsa runt och sjunga.
Men kul är det,,testa det..
Mobilen har pippit hela dagen, lite kul är det allt att fylla år även om man blir...25 år..host host..
Jag och kollegan fikade på eftermiddagen, med varsin semla min dag till ära, gud va gott,,men va mätt jag blev.
Kl: 15.45 stämpla jag ut och tog en timmes promenad i snömodden,tänkte att jag behövde lite frisk luft och ljus på mig,och så blev det ju lite steg.
Hemma väntade barnen ivrigt på fika och att jag skulle öppna paketen. Fick knappt ner någon tårtbit, fortfarande mätt. Med posten hade jag fått kort och 200:- från min f.d svärmor, jag ska skicka ett kort till henne och tacka och måste snart hälsa på henne.
Min bror hade lagt ett paket med ett roligt hopprep som ska räkna kalorier,,SKA TESTAS.
Min äldsta bror skickade ett kort med siffran 4,,,han har nog inte fattat att jag fyller 25,,eller vad tror ni?
Mina gulliga barn hade köpt två böcker en med Andrew Taylor som heter Det blödande hjärtat, recension kommer senare i min bokblogg,,obs ganska mycket senare den är på 400 sidor..http://miaeggimann2.blogspot.com/.
Den andra boken heter Kram Mamma och där står det jättemycket gulliga saker.
Dessutom har min dotter skrivit ett inlägg på sin blogg http://denlillatrotsiga.blogg.se/2010/february/grattis-mamma-3.html ,,jättegulligt.
Tack alla som sms:at,mailat, skickat kort och skrivit inlägg på Facebook och tack mina barn som köpt fina presenter..Jättetack..
Kram
Mia
Här ser ni presenterna,,ingick katten ??

3 kommentarer :

  1. Hopprep som räknar kalorier... jag har ett som hängt här i två år nu - inte hoppar jag inte...

    Berätta om det funkar!

    SvaraRadera
  2. Katten ingår icke! Den är miiiin!

    SvaraRadera