tisdag 19 januari 2010

Tisdagen 19/1-10


Usch va trist att inte vara bra. Jag låg i sängen hela helgen, lite småsnuvig men mest en jädra huvudvärk och så in i vassen trött. När jag vaknade på måndag morgon och skulle gå till jobbet, ja då kändes det som att BESTIGA Mount Everest.
Ja det blev till att ringa och sjukskriva sig, det känns så himla surt för man ställer ju alltid till det för någon. Och dessutom lät jag inte så himla sjuk.


Idag är jag uppe ( i alla fall vid datan) känns lite småsnurrigt och trött är jag fortfarande, men eftermiddagen får utvisa om jag går imon. Ska ta feber också..
Inte är det kul att se sig om i lägenheten, dammtussar och ostädat överallt.Fy då!
Och inga steg blir det av att ligga i sängen, kan jag få räkna boksidor jag läst istället..
Nej nu ska jag nog vila en stund.
Mia

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar