måndag 11 januari 2010

Måndag 11/1-10


Första dagen på jobbet gick rätt okey, kul att träffa kollegorna förstås. Men mest kul att träffa barnen, en del hade t.om längtat till fritids.
Vi var ute en bra stund med barnen idag och bara för jag frös gick jag runt en hel del, det blev steg på räknaren det och så gick jag till jobbet och på hemvägen tog jag en promenad.
Det hela slutade på över 10 000 steg..
Idag fick jag min bokcirkel bok, det ska bli intressant att läsa, för det är INTE alls en bok jag valt själv, men det är just det som är skoj.Ni ser titeln härintill..Så snart kryper en trött men NÖJD, kanske
lite sliten Barbie till sängs med sin bok..

God Natt
Mia

2 kommentarer :

  1. Det är ju i närheten av där jag bor som den boken handlar om. En arbetskamrat läser den nu o den är bra tycker hon.
    Kan ju bero på att hon oxå känner igen sig.

    Ewa på FB

    SvaraRadera
  2. paella mm gott, synd att du fick stressa så
    Monika fb

    SvaraRadera