tisdag 8 december 2009

Tisdag 8/12


Jösses vad trött man är nu,ska verkligen bli skönt med lite ledigt, dock får jag jobba några dagar mellan jul och nyår,,men men.

Idag har vi haft gitarrkurs igen, jo det går framåt, kan nästan hela Stilla Natt rätt så flytande, kan några andra med. Vissa har så många akordbyte, så då tar det lite tid. Men vem vet, kanske lyckas han lära en omusikalisk tanta att spela. Vår gitarrlärare är både pedagogisk och tolerant, gissa om det behövs...

Jag kör lite GI just nu för jag vill inte rusa upp i vikt massa innan jul, däremot är det inte jättestrikt. Ska vi äta tacos till helgen tar jag ett bröd, men däremot blir det inget mer smaskande på godis innan jul.
Alla som läst min blogg har väl hört om min otur med tvättstuga, bil och annat.
SENASTE NYTT min sons resårsäng, där har brädorna lossnat,svacka i madrassen så han får sova på golvet. Ringde till IKEA och ja vi får en ny.Tack och lov..
Men vad ska hända härnäst............................
Ha det bra,,,ska jag ta en kopp kaffe till eller.........
Mia

1 kommentar :