lördag 15 augusti 2009

Lördagen 15 augusti

När jag kom hem igår var jag helt slut och sedan fick jag en chock när jag öppnade en räkning från Boxer 1295 kronor att betala..

Detta är nu givetvis helt fel, för när telefonförsäljaren (ska aldrig köpa något via telefon mer) ringde skulle det vara gratis i 6 månader och fri startavgift. Så det blir till att ringa kundtjänst igen, ja det har varit mycket trubbel därifrån.(ska ej gå in på allt).

Idag ska jag fixa lite hemma, gå en promenad och försöka klura ut någon go middag.

På en blogg fick jag se att man gjorde om kort lite häftigt så jag var tvungen att prova.Resultat nedan.

Sköt om Er

Mia

1 kommentar :

  1. De är snabba på att värva en men sen är de inte lika snabba om det blir strul.
    Vi hade Boxer en period men nu har vi canal digital och det är bättre men lite dyrare. Dock aldrig något enda strul...

    SvaraRadera